GODZINA WYCHOWAWCZA - Temat: Wady i zalety zdalnego nauczania.


Witam Was serdecznie :)

Mam dziś dla Was propozycję w ramach godziny wychowawczej,
a właściwie problem do przemyślenia 💭😀😫😪💭

Chciałabym, abyście zastanowili się, jakie #emocje Wam obecnie towarzyszą.
Jakie dostrzegacie wady, a jakie zalety zdalnego nauczania?

Może udało Wam się rozwinąć jakieś kompetencje,
np. organizację i planowanie nauki, samokontrolę, samodyscyplinę. 

Nie skupiajcie się tylko na tym, co Wam nie wyszło.
Zastanówcie się również nad tym, z czym sobie poradziliście. 
Mam świetną klasę 😁 -> wiem, że pewnie będzie tego sporo 😀
Bądźcie dumni ze swoich małych sukcesów!

Ja też mam czasem takie momenty, że coś mnie złości, nie potrafię sobie z czymś poradzić
lub najzwyczajniej w świecie mój komputer (który pracuje non stop) odmawia współpracy.
To normalne!
Ale nie zniechęcam się, motywujecie mnie Wy swoimi pozytywnymi komentarzami,
Wasi rodzice - wsparciem i pozytywnym słowem
a także inni nauczyciele, którzy pewnie przechodzą przez to samo 😅.

Jeżeli ktoś zechce się podzielić swoimi przemyśleniami ze mną - będę zachwycona :)
Taką "Message to Pani Leśnik 😉"
możecie wysłać na adres bloga matmakasia@gmail.com 

Pozdrawiam :) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga